UPPDATERING från igår ( ADAMs B-DAY)

Väckte Adam med frukost på sängen och tårta. Det var jag, mamma, paul och Mona (Adams gulliga flickvän)


Sötnosarna vid frukosten


Fina tårtan som Mona hade gjort, är hon inte sööööööt!


Gullungen vid frukostbordet

BVC

Vi var på BVC för första gången och nu är Yosef 55.7 cm lång och väger 4550 gram :)
Och allt annat så bra ut, han ligger över sin kurva så det är mkt bra eftersom han ska bli tjockis ;)

Efter BVC träffade jag och mamma upp Pappa i gullmarsplan för att fixa lite till Adam på bilskolan. Medans mamma och pappa var där inne fick jag och Yosef finbesök i bilen :P Min älskade Jessica kom och hälsade på oss.


Yosef & Jessan ♥


PUSSSSSS

Sen åkte vi ut mot sollentuna och köpte en splitterny vagn, precis en sån jag ville ha den kostade bara 3695 :- Om nån är intresserad lägg en kommentar så får ni adress och telefonnummer. Man får 1 års garanti med vagnen och regnskydd ingår.


Är sittdel till också, men den ska vi inte använda än !



Yosef och hans mormor blev trötta efter den långa dagen



Pappa lagade sin specialare =) Mmmmmm


Kommentarer
Postat av: Atousa

åååh neeeej ! har du köpt vagn från den skabbiga gubben i sollentuna ?

jag köpte oxå den första vagnen där vad han blååååååååååååååste oss.. den gick ju sönder och allt ..haha

hoppas din är bra iaf ..

han är ju värsta bluffen men jag har sett att han fått in lite nyarevagnar dom kanske är bättre :P

2010-07-25 @ 23:31:21
URL: http://metrobloggen.se/babyfashionhouse
Postat av: Nathalie

Hahaha nej men han verkar bra, det är en 2011 modell vagnen och jag fick garanti och sånt på vagnen. Men man vet aldrig, men ringde ni honom när den hade gått sönder och så då?

2010-07-26 @ 02:38:59
URL: http://nutterz.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

allt bra med dig?



ps. har en tävling i min blogg om du är intresserad.. örhängen i form av vingar :)

http://jennyh.se/2010/july/fly-with-me.html

2010-07-26 @ 03:25:46
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0