ons / tors

Dålig på uppdatera I KNOW men nu får ni lite uppdateringar :)

Torsdag ( IGÅR )

Stressig dag faktiskt, började med att Jamilla följde med mig till tandläkaren :/ Lagade jag det sista wohoo så behöver inte gå dit något mer nu om inte nått går sönder ...


aa nii...

vad ska man säga ... :P



Efter tandläkaren bar det av mot flemmingsberg



Lycka till grabbar <3


Efter rättegången åkte jag och träffade upp jennifer, för sen var det dags för nagelfix :)

Jempaaaaaaaaa ♥

ONSDAG

Satt hemma och stekte



och så fick jag ett samtal av grabbarna, så åkte och mötte upp dom i stan. Vi åt lite snabbt vid restaurangernas dag sen gick vi och satte oss vid vattnet


M & J


J, M & V


O Raggi så klart


Fy fan vad vi skratta åt dom här i kanoterna, dom kämpade för fullt men dom kom typ ingenstans haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0