OCH slutligen idag

10 minuter efter att jag vaknade ringde Sabina, gjorde mig i ordning och vi möttes på en lunch.
Sen tog vi en runda på stan, köpte lite saker till Halloween, lite kläder till Yosef och en tjocktröja till Loay.

Jamilla kom och mötte upp oss i stan så åkte jag och hon till mormor och la i henna i mitt hår.
Jamilla rakade till sitt hår på sidorna och så färgade vi hennes hår :)

Jag sitter fortfarande med färgen i mitt hår (åkte hem med strumpbyxor på huvudet) för man måste ha färgen i håret i ca 5 timmar så det är dags att väcka Jamilla snart för hon måste hjälpa mig tvätta ur det här :)



Och när jag kom hem hade min lilla prinsess dator kommit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0