Jessan ♥

IMORGON ska jag träffa min älskling Jessica, vet inte riktigt vad vi ska göra. Men mysigt kommer vi ha, ska bli skönt att prata av sig lite.

Jessica är en av mina närmsta vänner, en sån vän jag kan säga allt till, man är bara sig själv med henne behöver ej tänka på nått. Kan bero på att vi kännt varandraoch hållt ihop sen vi var små. Jag älskar den här tjejen! Det ska ALLA veta :-D


Jag bjuder på en bild från varje år sen 05 på oss!

2010


2009


2008


2007


2006


2005


SLEEEP TIGHT everybody, VI hörs imorgon ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica Lauren

Vad gullig du är hjärtat!! Älskar dig också!! <3 <3 <3

Hahhahahahahha men jag dör sista bilden!!

2011-01-05 @ 11:14:48
URL: http://finest.se/jessicalauren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0