last night

Laura, Maria och Ida kom till mig vi lekte och myste med lillen tills hans pappa tog honom.







När bebisen var med sin far, satt vi hos mig och drog vin och skrattade åt massa gamla minnen. Blev VÄLDIGT mkt dricka (omedvetet) haha senare åktes det in mot söder där jag träffade upp Catta, Zahra och Gemila vi tog oss ett glas eller två haha. 2 andra vänner kom förbi och satt med oss ett tag sen drog alla åt olika håll. Jag och Zahra drog förbi 54ran sen skulle Zahra in till stan för att möta upp sin snubbe och hans vänner.

Kände bara att det orkar jag EJ så jag åkte till gullmars och mötte upp 2 vänner från tidigare av kvällen och fick mig en skjus hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0