oj då

internet har vart fuckat igen men det sjuka är att det funkar på min brors data & inte min :/ Men men, helgen har spenderats med Claudia för det mesta ;-)

Idag har jag fixat mina naglar (1 done 2 to go)
Jag har funderat på en make over, det verkar ju inte som om jag kommer få den röda färgen jag vill ha utan att bleka sönder det, vilket betyder att jag inte kommer ha nått hår kvar. Sååå när jag satt och tittade på gamla kort insåg jag hur mycket jag saknar mitt långa hår... Så OM det blir en make over blir håret mörkt och långt igen =)
Har även en tjejkompis som är grym på fransförlägning, har aldrig gjort det men tänkte man kan ju testa så slipper man sminka sig på nån månad... Men men we will seeee
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0