till alla flashback spekulanter

Börjar tröttna på att det nu spekuleras om mig i eran tråd.

Jag var EJ på plats när allt hände, jag var ett par minuter innan resten och var redan nere i tunnelbanan när allt hände. Har inte träffat eller sett nått/någon från händelsen efter händelsen samma kväll!



Detta kanske räcker så att era spekulationer om mig ska sluta!


* JA jessica är en av mina bästa vänner.

* Fabio är även en god vän till mig men inte min pojkvän som nån idiot försökte påstå.

* Jag är med i RIP Liban gruppen och det är inte "fel" på den gruppen, därimot finns det två. 


Det skulle vara väldigt skönt om ni slutade spekulera om mig. Folk som sitter och läser eran tråd på flashback tror på det och jag förstår inte för mitt liv varför jag ska mail samt samtal från vänner och familj till den avlidna när jag inte varit inblandad i detta.

Det som har hänt är hemskt och den skyldiga kommer få sitt, vilket den skyldiga förtjänar.

Öga för öga, tand för tand!


Kommentarer
Postat av: Foffe

Nathalie - det du måste fatta är att du som hangaround till kriminella rättfärdigar deras livsstil. Eftersom du inte tar avstånd utan tvärtemot umgås med såna här lågliv så är du medskyldig, om än lite.

2011-05-19 @ 23:23:07
Postat av: Franz Ferdinand

Jag börjar med att citera:

"Det som har hänt är hemskt och den skyldiga kommer få sitt, vilket den skyldiga förtjänar.



Öga för öga, tand för tand!"



1. Så om FaFe blir dömd så är det värt att ge upp din och JeLas vänskap? (som med hon som på facebook skrev att någon örfil aldrig utdelats, och vips så var hon ett gäng kompisar fattigare).



2. Öga för öga, tand för tand är samma typ av uttalande som JeLas "What goes around comes around". Syftar du till att brottsoffren fick vad de förtjänade eller hoppas du att den skyldiga kommer att bli plockad av LiYus vänner innan domstolen kommit med en dom (eller kanske efter avtjänat straff), såvitt jag vet så avlägsnar inte kriminalvården några kroppsdelar på de dömda, som ditt uttryck göt gällande.

2011-05-19 @ 23:33:20
Postat av: ?

öppet för kommentarer?

2011-05-19 @ 23:33:28
Postat av: nathalie

Foffe - hangaround? så du menar att om jag kännt en person sen vi var små och han tex rånar en bank när vi blivit äldre så är jag bankrånare? Nu får ni ju lägga ner...



Franz - Om Fabio skulle vara skyldig till detta skulle jag vara grymt chockad och förvånad. Och JA skulle han ta en människas liv så förtjänar han sitt.



Personen på FB fick upprörda kommentarer för hon var en "vän" till oss alla och var inte heller på plats men gjorde antydanden som om hon var det.



2. Vi syftar absolut inte på BO utan på gärningsmannen.

2011-05-19 @ 23:39:20
Postat av: nathalie

Såg även nu att nån på Flashback påstår att jag tagit avstånd från Fabio!?



det stämmer ju inte heller

2011-05-19 @ 23:41:21
Postat av: Franz Ferdinand

Tack för att du svarar utan att linda in svaren i tvetydiga svar.

Du kom på ta, du svarade och jag tror att du är fullständigt ointressant i fortsättningen.



Hej!

2011-05-19 @ 23:46:47
Postat av: nathalie

Inga problem, skulle verkligen uppskattas om ni slutar skriva om mig i tråden

2011-05-20 @ 00:02:21
Postat av: Foffe

>> Foffe - hangaround? så du menar att om jag

>> kännt en person sen vi var små och han tex

>> rånar en bank när vi blivit äldre så är

>> jag bankrånare? Nu får ni ju lägga ner...



Det är ju inte så att han blir bankrånare plötsligt en dag utan utvecklingen går gradvis. Du väljer själv vilka vänner du ska ha. Är de kriminella och gör andra ont borde du avsluta vänskapen med dem. Om du inte gör det understödjer du faktiskt deras liv.

2011-05-20 @ 00:10:00
Postat av: nathalie

Foffe - Så då antyder du att eftersom vi växt upp tillsammans så har vi växt upp på samma sätt och då måste ju jag vara som dom?



Om det är det du antyder så tycker jag att det är dags att gå och lägga sig

2011-05-20 @ 00:21:08
Postat av: Anonym

Men sluta nu du är för fan en mamma, även om f inte högg de dödande hugget så var han med och jagade dom stackars pojkarna,och han slog den andra eller högg . De e sjukt inte normalt,tänk om de va ditt barn som de hände. Även om man känt f i flera år de spelar ingen roll ni vi alla vet vad han och hans vänner håller På med. Örfil eller inte de e aldrig okej att springa ett gäng efter några små killar. Så vad jag ville säga är att om han mördade eller inte så var han med under hela händelsen,en normal kille hade aldrig gjort nått sånt han e lika skyldig som dom andra som bara stod och titta på.

2011-05-20 @ 00:31:16
Postat av: Anonym

Men, han är coool !!! fattar du inte det ? Hon har växt upp med han .

2011-05-20 @ 00:38:17
Postat av: kriminell

helt seriöst e ni dumma i huvudet? hur fan kan ni sitta och döma nathalie för att hon har kriminella vänner. är ni sjuka i huvudet? JAG SUGER MIN EGEN KUK om ni är så jävla perfekta era äckliga jävlar. skippa skitsnacket och återgå till eran jävla tråd på fb om BO och GM.



Nathalie, lägg inte ens ner energi på sånna råttor som inte har något annat för sig än att sitta och gola och hitta på bullshit vid en dator. peaCe out Girl! / 134

2011-05-20 @ 02:15:43
Postat av: bullen

tycker dock inte man kan lägga skulden på "vänner" för en annan människas handling..

2011-05-20 @ 06:40:33
Postat av: Håkan Julholt

Frätande syra i din vulva skulle passa bra som den WT-brud du är. Du är skitig din lilla whigger.



// Håkan Julholt

2011-05-20 @ 12:20:36
Postat av: Linda

Frätande syra i din vulva skulle passa bra som den WT-brud du är. Du är skitig din lilla whigger.



// Håkan Julholt



Ursäkta mig men nu måste jag faktiskt lägga mig i! Jag känner ingen utav dom inblandade, men att säga att hon skulle få frätande syra i hennes "vulva" är väl ändå att överdriva?

Jag förstår ni som säger att hon borde ta avstånd ifrån FaFe, för det håller jag med om. Men bara för att hon har kriminella vänner betyder inte att hon är en själv. Jag är också mamma, jag har kriminella vänner och sålänge de inte begår något "större" brott så tänker jag inte säga upp kontakten med de. Sålänge barnen inte tar någon skada ( tex om det är mycket snurriga människor i närheten) så vad fan spelar det för roll vad man har för vänner?



Bara för att Nathalie är vänner med dessa personer så betyder inte det att hon stöder deras beslut i att ta en annan människas liv. Men om hon vill fortsätta vara vän med dessa så låt henne då. Hon var inte där på plats så låt henne vara för fan!

2011-05-20 @ 14:23:08
Postat av: kuken

Tar du den i 2:an?

2011-05-20 @ 19:18:34
Postat av: Anonym

2011-05-20 @ 19:43:48
Postat av: max

fan vad tragiskt, inte bara att en man är död, utan att du på allvar hänger med de där dräggen.

2011-05-20 @ 21:13:51
Postat av: Nathalie

Jag är seriöst trött på alla jävla idioter.



Max - jag hänger inte med den skyldiga, kommer inte ens titta åt hans håll när jag ser honom.



Kuken - vet du ens vart 2an ligger?



Håkan - du kanske borde hänga med mördare du verkar ju lika psykad.



Anonym - vad jag tror och vet så har FaFe inte huggt någon utan slagit en människa som slagit till hans brud, vilket den personen förtjänade(smällen INGET mer)



Linda, Kriminell och Bullen - TACK!

2011-05-20 @ 22:26:15
Postat av: Anonym

jag tycker iaf att du resonerar konstigt. så om din son i framtiden e ute med sina kompisar och hans polare ger en brud en örfil då förtjänar dom de som du säger öga för öga. . . weird. skulle aldrig som mamma skriva något sånt ...

2011-05-21 @ 15:44:31
Postat av: nathalie

till sista kommentaren där..



Vad är det du inte förstår jag tycker att offrets vänner har rätt till öga för öga tand för tand. Offret har verkligen INTE förtjänat vad som hänt. fattar du vad jag skriver nu ?!

2011-05-21 @ 16:37:14
Postat av: Nathalie

Till den senaste kommentaren...



Är du seriöst efterbliven, han som dog förtjänar det VERKLIGEN INTE!!!!!! Utan mördaren är den som förtjänar öga för öga tand för tand

2011-05-23 @ 19:05:58
Postat av: Magued

Nathalie, håll inte på att försvara dig eller svara på en massa sjuka nätidioter.



Ta bara bort deras inlägg och ignorera asen.

2011-05-24 @ 11:12:39
Postat av: Kattis

Nani, skit i skitfolk. Okej?!



Jag hör av mig till dig, har en liten hemlis ;)

2011-05-24 @ 14:38:08
Postat av: Aye

Att en vän begår ett brott kan man självklart inte förhindra, men om man fortsätter att omgås med dem efter brottet så stöder man dem i deras kriminalitet.



13 punkter i belastningsregistret känns som en hyfsad anledning att sluta umgås.

2011-05-25 @ 14:39:19
Postat av: Anonym

känner du han Hailu då

2011-08-09 @ 17:21:14
Postat av: Joel

Möt mig mitt nr är 0721771201

vi har några kommentera att diskutera

foad hör av dig till mig..



r.i.p liban

2011-11-27 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0