åååh vårkänsla :)

Jag och Jessica åkte in till stan med hundarna på en promenad, vi gick förbi andelinas jobb på hennes rast och umgicks lite med henne :)

Träffade även på Nanne jätte roligt med tanke på att jag och mamma skulle träffa henne över en middag eller nått men hon hade mycket att göra med Melodifestival och annat så nu bestämde vi att höras nästa vecka =) Här är lite kort från våran sköna vårdag =)


Jessan i kungsan med bebisarna


Bullar i solen :)


mmmmmmmmm


Andje, Jag & hundarna :)


Lady fattade inte grejen, det var ju meningen att det skulle se ut som om dom ville dra ifrån oss haha

Nu har jag bokat mammas present och ska ner köpa ett kort och nån blomma, åka och överaska henne med presenten och sen ska jag tillbaka till Jessica och vänta in Andje innan vi åker till Heron för bion ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0