Stendeckade igår!

Stendeckade igår! När jag var på skatteverket visade det sig att det tar mer än 2 veckor att göra ett ID kort så jag gick därifrån ska åka och göra ett pass istället det tar inte alls lika lång tid... Helt sjukt fan kan man göra med ett ID som man inte kan göra med ett pass? Snarare tvärtom .. men men

Blev Mcdonken och sen hem och massa mys med min lilla prins, snubben kom tillbaka igår och låsades som ingenting så det blev världens gidder haha men aa detaljerna behåller jag for now ;)



och så myyyyyyyyyyyyyyyyyyyys


hahahaha


lilla bambi =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men gud vad söööööt han e och va stor han har blivit :) Hoppas allt e bra med dig nathalie!! Puss o kram //Sarah

(sarah&Donna) hehe

2010-12-18 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0