lite beslutsångest för morgondagen

Klockan är lixsom över 3 på natten och jag är fortfarande vaken, KAOS! Loam ska komma till mig imorgon men vet inte riktigt vilken tid vi har planerat. När jag satt och prata med mamma fick jag en ide om hur jag ska vända tillbaka dygnet och det är ju genom att jag följer med mamma till hennes jobb imorgon och träffar Loam när vi kommit hem för mamma skulle inte jobba länge sa hon.
Och då kan man ju få träffa alla mina gullungar på dagiset också. Tror det blir så att jag följer med mamma men det är ju självklart OM jag kommer upp imorgon hahaha. Ska försöka sova nu, för jag vill så gärna vända tillbaka dygnet.

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0