uppdatering från igår

Åkte hem till mamma så fick hon sin present :) Blev en SPA helg för henne och mig i slutet av den här månaden :)

Kamerans batterier tog slut igår efter våran runda på stan så vi hade ingen kamera med oss till Bion men jag och jessica åkte och hämtade Andelina i södra sen bar det av mot Heron.

Vi åt middag och sedan bar det av mot filmen, asså 3D glassögonen var hemska haha alldeles förstora för mitt lilla huvud och det går ju inte att titta utan så fick sitta och hålla i dom men filmen i sig var ju aa ... eeh vet inte riktigt vad jag ska säga men rekomenderar den inte haha, sen åkte vi hem till jessica och SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0