Dalen på sommaren ♥

Jag ♥ sommaren.


Träffade Sabina i centrum och vi åt en hamburgare innan vi började våran promenad i Dalen. Det jag älskar med Dalen på sommaren är att man behöver inte ringa nån alla är ute, i alla åldrar och det är nått som inte har ändrats senaste 10 åren iaf.

Sabina gick o träffa sin Alagie och jag gick och träffade alla mina pajaser i dalen hihi tills Sabina kom tillbaka och vi möttes vi grillen IGEN och åt lite till. Sen åkte Sabina hem och jag åkte till mamma.

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på Sabina som är på väg, dags för grillning ;)

MAT MAT MAT ♥

Det är det ända jag och Sabina gör nu, gravida som vi är hihihhi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0